10 ایده هوشمندانه برای تیشرت تبلیغاتی

اگر می‌خواهید مردم برند تجاری شما را دوست داشته باشند، یک استراتژی تبلیغاتی خلاقانه استفاده کنید برای به دست آوردن مشتریان جدید و ایجاد انگیزه درون مردم به تعریف کردن از تجارت شما به دیگران، ایده های هوشمندانه تیشرت تیلیغاتی (تیشرت جودون) را بررسی کنید تا توجه مشتریان را جلب کنید و تجارت خود را رشد دهید

1.وقتی با مشتریان جدید روبرو میشوید تیشرت تبلیغاتی به همراه داشته باشید

آیا شما محصولات گران قیمت می‌فروشد یا با مشتریان  رد بالا کار می‌کنید؟ در زمان ملاقات با مشتریان جدید یک هدیه تیشرت تبلیغاتی به همراه داشته باشید. وقتی خریداران برنامه یک رابطه طولانی مدت با یک شرکت را دارند، تبلیغات معنی دار می‌تواند نظرات مشتری را به سمت خرید تغییر دهد.

2.مشتریان غیرفعال را هدف قرار دهید

اگر بی توجه باشید، احتمال دارد مشتریانی را از دست دهید که زمانی بطور منظم از شما خرید می کرده اند. گاهی مشتریان شما به سراغ رقبای شما می روند. و گاهی تنها به دلیل گرفتاری، شما را فراموش می کنند. بهتر است با یک تی شرت تبلیغاتی مانند تیشرت جودون، آنها را دوباره جذب نمایید.

3.یک مسابقه در شبکه‌های اجتماعی برگزار کنید

هدایایی از قبیل تیشرت یقه دار (تیشرت جودون)، تیشرت یقه گرد در شبکه های اجتماعی مؤثر و سریع هستند. ماهیت و ذات شبکه های اجتماعی می‌تواند سطح آگاهی مخاطبان اصلی شما را گسترش دهد. از این مزیت استفاده کنید و میزبان یک رقابت سالم باشید تا رابطه مشتریان با تجارت خود را حفظ کنید.

4.هدایا و تیشرت تبلیغاتی خود را برای شرکت کنندگان در رویدادهای مختلف ارسال کنید

در نمایشگاه‌ها و یا رویدادهای تجاری شرکت کنید و مطلع شوید که آیا هتل های اطراف تیشرت های  تبلیغاتی شما را در قالب یک هدیه قبول می‌کنند تا به شرکت کنندگان در بدو ورود هدیه دهند. شرکت کنندگان را از قبل شناسایی کنید و یک بسته خوشامد گویی همراه تیشرت ارسال کنید.

5.در رویدادهایی که اسپانسر دارند تیشرت تبلیغاتی توزیع کنید

امتیازات کارما را که با حمایت مالی از یک رویداد تجاری یا  خیریه به دست می آورید هدر ندهید. اسپانسر یک رویداد بودن، برند شما را در موقعیت قابل احترام قرار می‌دهد و شرکت کنندگان احساسات و ذهنیت مثبتی نسبت به برند شما خواهند داشت.

6.بهتر است کارمندان شما تیشرت تبلیغاتی به تن داشته باشند

زمانی که تحت کمپین های تبلیغاتی در خیابان راه می‌روید بهتر است تیم خود را با تیشرت تبلیغاتی نمایان کنید.انجام بازاریابی حضوری در خارج از تجارت یا مکانهای عمومی دیگر یک روش هوشمندانه برای ملاقات رو در رو است. اگر صاحب مشاغل غذایی یا کالایی هستید که نمایش و توزیع آن در حین کار آسان است ، نمونه های خود را ارائه دهید.

7.تیشرت های تبلیغاتی را کنار یک محصول محبوب توزیع کنید

در حالی یک محصول جدید را رونمایی و تبلیغ می‌کنید، بهتر است تیشرت هایی مانند تیشرت جودون یقه دار با لوگو شرکت به عنوان هدیه در کنار محصول در نظر بگیرید. یک هدیه ساده می‌تواند مقیاس را به نفع شما نشانه بگیرد و مشتریان به خرید های آینده از شما ترغیب کند.

8.به اعضای سازمان ها تیشرت تبلیغاتی هدیه دهید

متناسب اعضای سازمان ها که در یک محیط بالغ مشغول می‌باشند و با صاحبان مشاغل نفوذ قوی دارند لذا از این رابطه ها برای گسترش شبکه و دسترسی بیشتر افراد به کار بگیرید.

9.به مخاطبان یا فعالیت های خاص توجه کنید

ارزش عملکردی بزرگترین نقطه فروش تی شرت های تبلیغاتی است ، بنابراین طراحی خود را برای مخاطبان اصلی تنظیم کنید. بگذارید بگوییم پایگاه مشتری شما شامل بسیاری از گلف بازان فداکار است. ارائه پیراهن های یقه دار زیبا با آرم شما می تواند انگیزه ای برای ورزش برند شما در این دوره باشد.

10.پیگیری پس از بروز مشکل خدمات به مشتری

یک حرکت مهربانانه می تواند تجربه بدی را تعدیل کند ، بنابراین از فضای مجازی استفاده کنید تا از مشتریان ناراضی متاسفم. وقتی مشتری ها با یک مشکل خدمات جدی به مشتری تماس می گیرند ، آنها می خواهند اثبات کنند که شما به رفع مشکلات اهمیت می دهید. شما می توانید یک تی شرت رایگان برای تشکر از مشتری برای صبوری و جلب توجه مشکل به شما ارائه دهید.

ترجمه:بهزاد نجفی

منبع:

https://www.freelogoservices.com/blog/

2018/02/22/clever-t-shirt-promotion-ideas/